کیش با مدیرعامل جدید به استقبال سال نو می رود

دوشنبه،۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «مهدی کشاورز» به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

کیش با مدیرعامل جدید به استقبال سال نو می رود

سعید محمد بعد از كناره گيري محمدرضا نوايي لواسانی، سرپرست منطقه آزاد کیش و پس از هماهنگی های لازم، مشاور خود در دبیرخانه را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش منصوب كرد.
مهدي کشاورز چافجيري، مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در كارنامه خود دارد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد، همچنين احمد رجب پور را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش به مدت سه سال جایگزین «ناصر آخوندی» منصوب کرد.سعید پورزادی هم به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش به مدت سه سال جایگزین «مصطفی خانزادی» شد. 
به گزارش دریافتی، این تصویب نامه در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ به تایید ریاست جمهوری رسیده و به این ترتیب، کیش این زیباترین منطقه ایران از بلاتکلیفی در انجام امور جاری و توسعه ای بیرون آمد. در احکام سعید محمد آمده است: نظر به پیشنهاد دبیرخانه و تصویب شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان «اعضای هیأت مدیره سازمان مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کیش» منصوب می‌شوید. با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ الله تعالی، علیه مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از جنابعالی انتظار می‌رود، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.
«مهدی کشاورز»، مهندس عمران و ارشد مدیریت کسب و کار و MBA پیشرفته‌ است و مدرک IPMA بین‌المللی را هم در کارنامه‌ علمی خود دارد. 23 سال سابقه کاری در پروژه‌های عمرانی در حوزه نیروگاه، سد، راه، تونل، مسکن، برق و املاک بوده و مدیرعاملی یکی از بنگاه‌های تامین مالی از طریق اموال غیر منقول  در رزومه‌ کاری مدیرعامل کیش است که بنا به پسوند نامش، اصالتی گیلانی دارد.
کیش با توجه به جایگاه مهمش در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری های انجام شده، نیازمند ثبات مدیریتی جهت ادامه روند رو به رشد خود و رقابت با سایر مناطق آزاد در دیگر کشورهاست . سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش امیدوارند با فعال شدن طرح ها و پروژه های نیمه تمام و طراحی راهبردهای تازه، این جزیره همچنان بر تارک ایران عزیز بدرخشد و روز به روز در ابعاد مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی موفق تر از گذشته باشد.

اقتصاد کارا انتصاب چهاردهمین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در واپسین روزهای قرن چهاردهم شمسی را تبریک گفته و برای موفقیت آنان در اعتلای این مرز و بوم، آرزوی موفقیت دارد.

کیش با مدیرعامل جدید به استقبال سال نو می رود